فرمانده سپاه استان قم با شرکت در مراسم عزاداری هیات خادم الرضا(ع) قم از تلاش جوانان این هئیت در تعظیم شعائر دینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 20 July 2023

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشیم که یکسال دیگر توفیق عزادارای برای امام حسین(ع) را نصیب ما کرد.

وی با اشاره به ثواب شرکت در محافل عزاداری حسینی و اشک ریختن برای امام حسین(ع) افزود: احادیث نیز بر این موضوع تاکید دارند و امام صادق نیز می فرمایند که هرکس برای امام حسین(ع) اشکش جاری شود، ثواب او بر عهده خدای عزوجل است و خدای متعالی به کمتر از بهشت برای او راضی نمی‌شود.

فرمانده سپاه استان قم این حدیث را بیانگر اهمیت و جایگاه محرم و صفر و عزاداری ها دانست و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز همواره بر این جایگاه تاکید داشته اند و هیئت ها نقش مهمی در روشنگری و هدایت جوانان دارند و می توانند در جهاد تبیین نقش اساسی ایفا کنند‌.

وی با قدردانی از همه مدیران و دست اندرکاران هیئات حسینی بیان داشت: هیئت خادم الرضا(ع) هیئت جوانان است و از مدیران و همه دست اندرکاران این هیئت تشکر و قدردانی داریم.

مراسم عزاداری هیئت عزاداری خادم الرضا(ع) قم از اول ماه محرم از سوی هیئت خادم الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید رضا تحویلدار و حسن عطایی در ورزشگاه شهید حیدریان قم در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار